L’amic

Expiro i deixo que el núvol de fum que surt de la meva boca em tapi de la vista aquest cretí egocèntric, plantat davant meu, que continuament es refrega amb la seva pròpia glòria com qualsevol porc que juga amb merda. “Que si la feina em va tant bé”, “que si la floreta de la meva novia” i “que si bub bub i oink oink.”

Imbècil.

Em miro el cigarro i bufo. Alço la mà i em miro la punta roent, disposat a clavar-li al bell mig de la seva cara de rata, com m’agradaria. I continua, el molt desgraciat no n’ha tingut prou; “sóc el puto centre de l’univers i em passo pels collons qualsevol teoria galileica.” Em torno a mirar el cigarro i veig com de tant escoltar la desferra humana de davant meu ara mateix es redueix al filtre i uns pocs milimitres de tabac, se m’ha escapat la oportunitat.

“Escolta, haig de marxar, un dia quedem i fem una birra?”

Confia.

Joan Arrugat


Deixa un comentari

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

