Sexe

-Sí, m’agrada el sexe.- digué ell.

-Com ? – s’estranyà ella.

-Sí, el sexe. No sé per què tants tabús i tantes pors per un simple acte ..  Crec que es una cosa agradable… sexe i prou… No és dolent i a més és sa.

-Sí, però tot amb moderació. És sa,una mica . Com tot, la cervesa una mica és bona però molta no. Igual que la marihuana o les galetes.

-Mentida, sabies que per cada petó amb llengua hom perd 10 calories?. DEU CALORIES!  Si tu i jo ara ens donéssim deu petons, perdries les mateixes calories que si vas a córrer durant deu minuts.  Enrotllem-nos… Tu que vas al gimnàs, amb aquesta acció perdràs més quilets.

-Que dius? Ha ha ha , com vols ? Però si som amics.

-Si , dona, ja ho sé que som amics… I tant que som amics! Però es que segueixo mantenint la meva opinió. El sexe és una acció agradable que no sempre crea lligams… És a dir, enrotllem-nos avui i ja està. Jo vull avui , tu potser no , d’acord, avui em faràs un favor a mi, i demà… o quan tu vulguis… digues-m’ho, i jo, potser no voldré, igualment ho farem perquè t’hauré de tornar el favor. Una cadena de favors, tu per mi, jo per tu . Avui tu i demà jo . I aquestes coses…

-Sí.. És que sona tan bonic quan surt de la teva boca… Tan alliberador, lliure.

-SI! Exacte! Lliure, llibertat.  Qui ens impedeix que avui ens enrotllem? Ningú! Absolutament ningú. No tenim cap compromís. I és una acció agradable. Als dos ens agradaria. I sí, és lliure i seria tant plaent fer una cosa que la gent hi te prejudicis. Ohh, molt bé! Tu no fas l’amor amb les teves amigues…? Doncs ets un retrògrad de merda!! Segueixes els cànons establerts per una societat antiquada i conservadora. Però nosaltres fugim dels estigmatismes. Et convido a fugir amb mi d’aquest sistema social inventat per uns vells reaccionaris.

Al sentir això ella es va girar enèrgicament i es va apropar a la boca d’ell.

Pol


Deixa un comentari