Un viatge al temps

Recordo un viatge en el tren. Al meu costat hi havia un vell, al capdavant meu una dona amb la seva filla d’uns 30 anys. Aquests seients eren representats per 4 generacions.La primera generació, era la meva. Una persona innocent que planejava projectes per la vida que li espera, sense tindre que preocupar-se per alguna cosa apart del futur . La segona, la noia dels 30 anys acompanyada de la seva mare, la única preocupació de mare i filla era compartir una xerrada sobre la família i el que es la vida. La quarta, la mes important, era un ancià i l’única cosa que li importava era llegir el seu llibre sense haver de preocupar-se de res més. Va acabar el viatge i vaig tindre ganes de més pero sabia que mai podria tindre un viatge com aquell, un viatge en un tren i a la vegada un viatge en els meus sentiments.

Yellownatalion

Deixa un comentari

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

