Què vols ser quan…

Ara ja sóc gran, però quan era bastant joveneta em fascinaven les respostes que els altres donaven quan els preguntaven què volien ser quan fossin grans. Eren respostes contundents, ràpides, d’una sola paraula: bomber!, infermera! artista!, torero!, pallasso!. Jo no solia contestar. Ni quan m’arribava la pregunta via ordinador i es demanava per favor que no trenquessis la cadena d’aquella pregunta i que l’enviessis a cinc amigues més. Que era molt important respondre perquè tindries grans sorpreses i et passarien tot de coses bones. Doncs jo, ni així la responia . Perquè no la sabia i perquè, en realitat, a mi si em preguntaven què vols ser quan siguis gran? Jo volia contestar: Quan sigui gran vull ser..                  hi.

RAMAR


Deixa un comentari

