Astromanies

Quan els planetes es desordenen em fa nosa. No sé, tinc aquesta estranya sensació que alguna cosa no funciona, que alguna cosa està fora de lloc. És llavors quan tendeixo a col·locar-los al seu lloc correcte, però de vegades no ho aconsegueixo, perquè els molt porcs es revelen contra mi. Perquè de vegades els planetes deixen d’alinear-se, i el meu es posa d’acord amb ells. Perquè en ocasions el meu món està en òrbita, perdut en una altra galàxia. Perquè passen moltes coses llavors, i la que més em preocupa, és perdre’t de vista.

CARLOS PERRA


Deixa un comentari

