La llista

Llet, iogurts, mantega, cerveses, patates chips, olives… -Ei, no et colis que jo anava davant –va dir el xampú al suavitzant. –I un ou!- va afegir el rentavaixelles. –Un noo, que la mare ha posat mitja dotzenaaa…-cridà el formatge… Suc, patates, plàtans, advocats, 1 kg. de maduixes, 2 kg de tomàquets –jo tinc més que túu, jo tinc més que tu! –van dir aquests a les de davant; pebrots, carxofes, pastanagues… -Vine aquí al meu costat, xateta! –va xiuxiuejar el fuet a la botifarra blanca; -au, deixa’m, que ara estic amb el xoriço- …Pernil, salsitxes frankfurt, paté, llibre i rosa, torrades, xocolata… -Ep! un llibre i una rosa? sí, home, què feu aquí? Au va, fora, aneu a una altra llista, eh macos!! -; -Que algú porti tippex!!-; -Res de tippex, un guixot i fora!-; -Sí, sí, que se’n vagin aquests pedants!!- xisclà el desodorant; -I no torneu, “intel.lectuals”, ja, ja, ja…!!- va mofar-se el paper higiènic… Sucre, gelats i pizza.
Sí, sóc la llista de la compra, i què? Només calien deu línies per participar, no? I doncs? Què sóc jo, sinó?
Ah, i una botifarra, d’ou.
LLISTALLESTA

Deixa un comentari

