Reflexions d’un mòbil

Sóc un mòbil (antònim de fix), amb un contracte captiu, amb un operador que té cobertura arreu de les espanyes, dita “Hispanofone”. El meu propietari, no és un discapacitat en el sentit mèdic de la paraula, més aviat ho és en el sentit jurídic ja que és menor d’edat (malgrat ja té alguns segles de vida). Les aplicacions que gaudeixo son minses: parlar per telèfon, fotografiar en pocs píxels i correu. El meu amo, que sempre ha viscut agenollat, va decidir enlairar-se i va corre per anar a la botiga de l’operadora i demanar més aplicacions, no gaires !!! (no fos que Hispanofone, quedés malmesa de tant donar).  Jo n’estic content per que ara tinc un xic més d’utilitat per al meu petit amo.  Però sembla que hagi trepitjat femta … Uns pocavergonyes em sostreuen de la butxaca de l’amo i em tiren a terra tot trepitjant-me. El més dolorós és que en lloc de canviar de mòbil i  d’operadora que li doni les aplicacions que vulgui, el meu amo s’agenolla de nou,i decideix posar-me una “ tirita” . No sóc un mòbil, sóc un FIX  dels “donpelayos” espanyols.

DUESFLORS


Deixa un comentari

