Amistat trencada

Sóc en Joan, un nen cristià que visc a la plaça Sant Jaume de Barcelona. Tinc un amic que viu al call de Barcelona, es diu Isaak. Els dos tenim 14 anys i per casualitat vam néixer el mateix dia. Ell es llueix de tenir una xicota, com jo no tinc, em fa una mica de ràbia. Els seus pares treballen a una botiga d’artesania jueva dins al call, mentre que els meus pares tenen una petita botiga de sabates al mateix carrer on vivim. Tenim un treballador, en Lluís que el considerem un més de la família, ja que porta vivint a casa nostre des de fa 2 anys, ja que la seva família va morir.  Ja fa uns quants mesos que se’n va anar a Israel per uns problemes familiars,  ja no se res d’ ell. Des del dia que no està a Barcelona, no he rebut cap carta dient-me si esta bé.

ÀGUILA VERMELLA



Deixa un comentari

