Dracs i crisi

Potser perquè hi ha crisi necessito la teva mirada al meu costat. La força de la vida sense tu em falta. No et vull deixar escapar, et necessito per respirar, deixem intentar tornar-te a festejar igual que quan els teus ulls em van enlluernar i el meu cor tronà a bategar i el meu cos a tremolar.

Recordo aquells moments de nits que arribaven a l’alba i les teves carícies m’hipnotitzaven. El rellotge de la vida m’avisa i m’adono que sempre seràs als meus somnis, que sempre seràs la princesa del meu castell i jo vull ser el teu cavaller d’armadura brillant. Ni cap drac ni cap crisi ens destruirà.

BOGUÑA


Deixa un comentari

