Si postrant-te m’adoressis

Fa molts anys que estic obsessionada per saber quantes grues hi ha al meu poble. Abans era impossible comptar-les. Mai sabies si les estaves repetint, però des de fa uns mesos el problema està solucionat. Han fet un promontori que corona majestuosament una nova promoció urbanística, una cosa semblant al Mirador de les Àligues de Hitler, per contemplar la seva obra. Avui he pujat i per joia meva he pogut comptar totes les grues que hi havia; fins a on la meva vista em permetia, unes 45. Però potser m’he deixat alguna, o les estaré repetint?. Hauré d’estudiar un sistema per poder-les comptar totes. Això sí, si aconsegueixes ignorar les grues el panorama que es divisa és espectacular. Em recorda aquella frase dels evangelis que diu “tot això et donaré…”

SINDIONA


Deixa un comentari

