Un silenci estrany

Fa un dies que sento que la gent ha canviat. A casa els pares no ens volen dir res del que passa i el carrer està més silenciós que mai. He parlat amb les meves amigues, Karen i Esther i també han notat que a casa seva passava alguna. Estava clar que volien deixar la canalla fora. Era 8 de juliol de 1391 i jo estava molt contenta fins que va arribar informació sobre València havia estat atacada. Això va canviar el meu estat d’ànim perquè la meva millor amiga s’havia traslladat allà i deien que l’atac acabaria arribant a Barcelona. Finalment la situació es va calmar, però el 5 d’agost vam sentir crits i sorolls estranys de gent corria amunt i avall. Els pares no ens van deixar sortir de casa aquell dia. Vaig acostar-me a la finestra per veure el que passava. Tot estava silenciós i no vaig veure a ningú al carrer, tot estava tranquil. Però jo sabia que a l’interior de les cases la gent agraïa que no els hagués passat res.

ENE



Deixa un comentari

