Una experiència intensa

Era una tarda de desembre, uns dies abans del reis i totes les famílies es reunien a casa dels avis per prendre xocolata desfeta.  La meva àvia, com que jo ja era major, em va cridar pero donar-me el meu regal. Em va regalar un llibre, un llibre sobre l’Edat Mitjana. El relat, no em va agradar gens, odio llegir, i més aquesta mena d’històries. Però el detall estava bé. Aquella nit el vaig començar a llegir, no era tant avorrit com me l’imaginava, la veritat. Després de llegir-me tres capítols em vaig a dormir. Al dia següent em vaig despertar en un lloc que, encara que s’assemblava, estava segura que no era casa meva, ni la meva ciutat. Em despertava molt d’hora, no anava al col·legi, sinó a treballar per a una dona rica i tot hi era dur, fosc i trist. I a la nit següent, ja vaig aparèixer a la meva habitació. No sé realment que va ocórrer, però va ser com si m’hagués ficat al llibre, i si era així, veure com feien treballar a una nena com jo, em va fer canviar molt, pensar en els altres i sobretot, cosa que li va semblar molt estranya a la meva mare, ajudar-la  en tot.

IDUDIRIM


Deixa un comentari

