Eutanàsia en els joves

La nit passada la meva mare i jo estàvem asseguts a la sala d’estar parlant de coses de la vida… entre d’altres, parlàvem del tema de viure i morir.

Li vaig dir: “Mare, mai em deixis viure en estat vegetatiu, depenent de màquines i líquids d’una ampolla. Si em veus en aquest estat, desendolla les màquines que em mantenen viu. M’estimo més morir”.

Llavors, la meva mare s’aixeca amb cara d’admiració… I em va desendollar el televisor, el DVD, el cable de l’ Internet, el PC, l’ MP3/4, la PLAY-3, la PSP, la WII, el telèfon fixe; em va treure el mòbil, l’IPOD, la Blackberry i … em va llançar totes les cerveses!

La mare que la va parir! Gairebé em moro!

Petit


Deixa un comentari

