Somni o realitat?

Quan et vaig veure, tot va canviar. Sabia que havies canviat i em miraves amb uns altres ulls. Era com si hagués tornat a néixer. Però el que més em va sobtar, va ser veure que encara em tractaves igual, després de tot el que vam passar i el mal que ens vam arribar a fer. El que més hauria desitjat en aquell moment, hauria estat abraçar-te i dir-te mil vegades que t’estimava… Et juro, que ho hauria fet. Però aquell accident…i tu, només eres una imatge dins el meu cap, no eres real. Tu ja no estaves al meu costat i et prometo que això em destrossava.
Quan vaig obrir els meus petits ulls, plens de plors, vaig veure’t allà, amb aquell somriure tendre amb el que em calmaves sempre, després dels meus malsons, i vaig descansar. Vaig tancar-los de nou fins que ho vaig entendre tot…


Deixa un comentari

