Sense títol

S’acomiaden tots i em quedo sola, i llavors ocorre, el maleït moment del dia en el qual a la meva ment li dóna per analitzar els meus problemes i per fer d’un dia perfecte, un dia sense color. No m’agrada aquest present, i em dóna per mirar al passat, quantes vegades m’hauré equivocat… Totes aquestes vegades que vaig pensar que havies canviat, em fa mal no poder recuperar tot allò que el temps m’ha robat, però encara així no perdo l’esperança. Enamorar-se? Mil vegades es pot, de les quals cinc-centes fa mal, però… M’han comentat que mereix la pena, què me’n dius?

Little dreamcatcher


Deixa un comentari

