Teu aroma

Cada dia, quan et miro en silenci, a la feina, mà a mà, et miro i penso …

si fos capaç de parlar-te, d’explicar … m’envaeix un neguit cada vegada que t’acostes, que la teva aroma m’alimenta … veig el sol, la lluna i les estrelles. En la solitud dels meus nits, mantinc tu imatge en la meva ment … i t’estimo en silenci. Demà és la festa, de cap de vacances a l’empresa, i per fi … em sento amb forces, de parlar … d’explicar, que porto tres anys t’estimo … avui vaig veure tu mirada … i ella … et delatava. Somreies amb picardia i no obstant això, mai hem creuat més que paraules de treball, sempre estimant-te en silenci, mirant com somreies amb la resta de companys, cremant les entranyes de gelosia, en veure que ells aconseguien els teus rialles i jo que tant t’estimo, patia pel teu amor.

 
AUREABOREAL

Deixa un comentari

