La rigidesa

M’he aixecat aquest matí amb el nas arrufat, porto dies perduts buscant la senyora Positivitat i no la sé trobar, ha d’estar adormida, o potser s’ha anat de vacances a un país  llunyà. Em miro al mirall i m’espanto, no puc contenir un crit de terror: Déu! En què m’has convertit? Què estàs fent amb mi? Però Déu no em contesta, deu d’estar ocupat amb altres tasques, que feiena no li manca.  I  jo segueixo perduda en companyia de la Rigidesa, la meva eterna companya, ella mai em deixa , sempre em fa companyia, vulgui jo o no vulgui, encara que li insinuï els meus desitjos de voler estar sola, tot i que insisteixo perquè marxi, ella de mi no s’allunya, ¡mira que arriba a ser embafadora. Mentrestant segueixo buscant la Positivitat, m’agradaria que m’ensenyés la forma d’aguantar la Rigidesa.

Cotoar


Deixa un comentari

