Nena d’ulls tristos

Nena d´ulls tristos ¿per què tremoles? – Perquè el món és fred. – Vine, acosta´t, dóna´m una abraçada i sent el calor humà que tota persona té en el seu interior-Nena d´ulls tristos ¿per què et penes? – No sé què fer. No trobo cap raó per seguir .- Vine,mira i alegra´t: hi ha un món que t´espera. Pots fer qualsevol cosa, ja esbrinaràs el que vols quan sigui el moment. No et preocupis .- Nena ¿per què encara estàs trist? – Perquè tu em dónes tot i jo no et dono res-¿Res? M´has donat les teves llàgrimes que he transformat en belles papallones. M´has donat el teu fred que he transformat en calor. M´has donat la teva tristesa que he transformat en alegria. M´has donat tot això. Nena, mira´t, ja un lleuger somriure apareix en els teus ulls.-Ja ho sé. Les papallones que van néixer de la meva tristesa em van fer un petó fa un moment, encoratjades per les teves belles paraules, esborrant les meves llàgrimes. La calor que em vas donar ha fos el gel que m´envoltava. La pena que sentia s´ha transformat en fils de somnis i esperançes envoltant la meva ànima. I, al final, m´he adonat que tothom dóna el que té, ja sigui bo o sigui dolent, sigui alegre o sigui triste. Gràcies, ara ja sé seguir sola:

La princesa de maduixa


Deixa un comentari

