Príncep blau, ¿on ets?…

Estimat Príncep Blau: Estic esperant massa temps que apareguis en la meva vida. Per aquí només han passat comtes, ducs, marquesos … Però tú encara no has arribat. Ja no es de creure, la veritat. Em sento una mica estúpida fenme il.lusions amb qualsevol duc que aparegui davant del meu palau i em doni falses esperançes … Potser ja hagis trobat a la teva princesa ideal, o que no sàpigues on trobar-me .. No deixo de donar-li voltes .. Fa una setmana, va arribar un comte, prometent-me amor etern, regalant-me flors i collarets … per després desaparèixer. Odi ser princesa. Si hagués estat una simple camperola, el més probable és que ja hagués trobat el meu Camperol Blau, però em va tocar ser princesa … Aquest món no està ben repartit, segur que alguna camperola allà fora desitjaria ser princesa. I amb molt de gust em canviaria per ella. No faig més que esperar al meu balcó, desitjant veure´t arribar muntat en el teu blanc cavall, per portar-me a qualsevol lloc. Però la lluna sempre surt abans que tu vinguis a buscar-me i treure´m de la meva presó de vidre. No veig el dia en que vinguis a buscar-me. No ho oblidis: t´esperaré sempre. Sempre…

La princesa de maduixa


Deixa un comentari

