L’home actual davant els productes cosmètics, sense tants miraments

En el Curs 1979, encara no treballava amb Ordinador PC, vaig haver de realitzar un Pla de Màrqueting en equip per a presentar davant del Ministeri d’Educació i defensar el seu contingut. Era també a la meva escola la 1 ª dona que cursava
els Estudis de Màrqueting, a qui dèiem a aquesta materia ,en època anterior, mercadotècnia. He de reconèixer que per aquells temps era un producte revolucionari i fictici, el que vam presentar , els meus companys em van seguir i van acabar veientel tema d’allò més normal.El Setembre de 1986 extreia d’un famós diari un article que confirmava la meva visió comercial i de màrqueting. Si jo hagués dut a terme aquePla, que encara que repeteixo era virtual en aquells temps, podria haver-se fet realitatmolt abans. Ara ja les dones ja no noten tant en els seus armaris de cosmètics cap mà fantasma.

La Tironi


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: