L’home actual davant els productes cosmètics, sense tants miraments

En el Curs 1979, encara no treballava amb Ordinador PC, vaig haver de realitzar un Pla de Màrqueting en equip per a presentar davant del Ministeri d’Educació i defensar el seu contingut. Era també a la meva escola la 1 ª dona que cursava
els Estudis de Màrqueting, a qui dèiem a aquesta materia ,en època anterior, mercadotècnia. He de reconèixer que per aquells temps era un producte revolucionari i fictici, el que vam presentar , els meus companys em van seguir i van acabar veientel tema d’allò més normal.El Setembre de 1986 extreia d’un famós diari un article que confirmava la meva visió comercial i de màrqueting. Si jo hagués dut a terme aquePla, que encara que repeteixo era virtual en aquells temps, podria haver-se fet realitatmolt abans. Ara ja les dones ja no noten tant en els seus armaris de cosmètics cap mà fantasma.

La Tironi


Deixa un comentari

