Progress per a tots… i no per altres

Des de que van arribar els PC’s la meva vida era molt normal, però des de fa tots
aquests anys, s’ha convertit en pura estadística. Ara el meu marit i els meus fills
em diuen: que gastem 10 metres de pasta dentífrica a l’any, totes les vegades que
neteixo els vidres de tota la casa, les vegades que mengem peix i carn, que si
estalviem un 5% en 2 anys podrem comprar una nova rentadora, ja que es
canvien cada dues hores. El temps que parlo pel mòbil i el fix amb les meves amigues
i familiars. Quan rentavaixelles i detergent per a bany i antigreix utilitzo.
Els fabricants de l’aparell,  m’han contestat que han consultat al seu psicoordenadori malauradament no em poden aconsellar una altra cosa millor: “Feu a les escombraries i retiri de la vista dels seus qualsevol tipus de
ordinador “¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ i em poso les mans al cap amb els mòbi ls.

La tironi


Deixa un comentari

