Amistat

La primera vegada que es van creuar les nostres mirades, ell no feia mes d’un pam sobre el terra. La seva cara em mirava com volen dir alguna cosa, un bon dia , un ja soc aquí. Però només s’estava quiet. Em vaig ajupir buscant el seu consentiment, i em va donar mes que això.  Els matins de dissabte fen la funció de despertador, les nits d’hivern davant la llar de foc compartint fruit secs. Un munt de moments que fan que la vida conti, que tingui el sentit que ha de tenir. L’amistat es un dels regals que ens dona la vida, y gracies a tu, jo he pogut descobrir el significat d’aquesta paraula. El meu millor amic, el mes fidel, gracies per tots el moments que he viscut i viurem junts. Mai oblidaré el teu nas sempre humit, aquelles orelles punxegudes, la manera que tens de parlar-me quant hem veus de bon mati , els milions de gestos que m’indiquen que ets feliç tant como jo ho soc amb tu. Per tot això gracies.

Burton


Deixa un comentari

