Prioritats

Tema lliure i un màxim de deu línies… Difícil difícil. A pams: això del tema lliure està bé, no tens lligams i pots deixar córrer la imaginació, no? Espera… Potser no està tan bé. De fet no està bé! No sé ni sobre què vull escriure… Si m’ho acotessin més, tal vegada sabria per on tirar. No és el mateix que et diguin “prepara una ponència sobre un tema interessant” (que n’hi ha molts), que “comenta el perquè de la direcció esbiaixada d’alguns nassos”. Mira que de canvis de rasant nasals en sé més aviat poc, però què vols que et digui, em seria més fàcil. Podria preguntar-li a ma mare, però em dirà que escrigui sobre la correlació entre número de nens en una aula i les potes de gall de la corresponent mestra (ella n’és una, de mestra), i no tinc temps per a una investigació així. A mon pare ni parlar-ne, que aprofitarà, amb una poc subtil indirecta, que escrigui sobre les revisions d’ ITV caducades, que ja me’l conec aquest… I els meus germans… Merda, ara me n’he d’adonar? El problema no era el tema a triar, sinó les maleïdes deu

Smegmàtic


Deixa un comentari

