Relleus

Estic cansat, les meves cames ja no em responen, el cor em va a tota velocitat però la meva ment està clara i nítida; amb un sentiment de superació brutal. M’estan a punt d’entregar el relleu i arribar a la meta final i no sé què em pot passar…Surt el primer corredor, el segon, el tercer i finalment el meu torn. Ara acabo de traspassar la meta, noto les abraçades dels meus pares de la resta de l’equip i ens diuen que ho hem fet molt bé.  El resultat no m’ha importat . El resultat que m’ha importat de veritat ha estat el sacrifici i l’esforç que hem pogut fer durant aquests dos minuts d’energia. Gràcies a tots per donar-me aquests moments tant vitals per seguir.

Marc Tenob


Deixa un comentari

