Sant Jordi Cugat

Següent, número 423. Quí és vosté? Sóc el Drac Cugat.

I el color verd que el caracteritza? Tot arribant, una perruqueria del carrer Major m’ha sorprès. Xing-Xang es diu. Tot cofoi m’he dit, no estaria gens malament millorar la meva parença per tan gran aconteixement. He deixat el meu cos a mans del perruquer que prometia ser molt actual amb aquells ulls tan esguerrats. Sorpresa la meva quan ha enllestit el procés: taronja tot jo he quedat! I ara sóc aquí. Vosté dirà!

I aquestes flors? He dut unes roses per fer entrega a la princesa.

Però vosté no és Sant Jordi! Jo he vingut pel paper de cavaller. De Drac ja n’he fet durant segles i segles. Desitjaria ser l’enamorat perquè d’amor en tinc com la flama que em crema a dins. He nascut drac però vull ser el cavaller Sant Jordi Cugat.

Té raó, d’injustícies sempre n’hi ha hagut. Si l’Obama és capaç de guanyar el premi Nobel de la Pau, jo el puc anomenar a vosté Sant Jordi Cugat. 423, Sant Jordi és seu.

Ngawa


Deixa un comentari

