Conversa amb la meva filla…

Si pogués parlar ….. Si pogués parlar et diria tantes coses.

Porto tants anys extraviada en aquest món de tenebres, de pensaments incerts, de realitats estranyes, ….

Quan et miro et reconec …. de vegades, i mai no sé com dir-t’ho, quan em parles t’escolto però no sé què em dius, quan em somrius se m’omple el cor … encara que no t’ho mostri.

Si pogués parlar amb tu et diria … que no et cansis de venir-me a veure, que no deixis de parlar-me i sobretot d’estimar-me. Perquè des de les tenebres del meu món extraviat, del meu Alzheimer, et miro, t’escolto i t’estimo filla meva, … encara que no sàpiga com dir-t’ho.

Masasol


Deixa un comentari

