Vaig conèixer la meva parella…

Vaig conèixer la meva parella a una festa senegalesa; ell és Senegalès i  jo catalana. Ell es diu Aron i jo Gisela, ens estimem. Aquesta barreja d’allò català i d’allò senegalès, de colors, de tradicions i modernitat,  ha donat fruit a una altre  manera de viure, de sentir…Una barreja on l’essència és estimar.

De ell m’agrada la seva humilitat, la seva educació i el seu saber estar, no tenim gaires gustos comuns però ens entenem bé,  un dia fem el que a ell li agrada i l’altre el que m’agrada a mi i el final compartit ens agrada a tots dos.

En un mon que encara es gira quan ens veu agafats de la mà, en un mon desigual, en un mon on s’han fos alguns valors humans bàsics; declarem el nostre amor, tal i com ho varen fer sant Jordi i la princesa en la llegenda de anys enllà!

Gisela


Deixa un comentari

